آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی

بهره برداری از راه آهن چابهار به زاهدان تا پایان سال

بهره برداری از راه آهن چابهار به زاهدان تا پایان سال رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: تا پایان سال در راستای تکمیل خدمات ترانزیتی و کریدورهای شمال و جنوب، راه آهن زاهدان _ چابهار به طول ۷۰۰ کیلومتر به بهره برداری می رسد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۴۰۲۸۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار عابد، رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه قرار سازندگی خاتم الانبیا براساس اصل ۱۴۷ قانون اساسی تأسیس شد، گفت: روند ساخت راه آهن چابهار به زاهدان به طول ۷۰۰ کیلومتر در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است و امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.

وی اظهار کرد: اثر گذاری این پروژه در بحث ترانزیت و حمل بار و مسافر بسیار بالا است و با تکمیل این پروژه ریلی امکان حمل بار تا ۷و نیم میلیون تن و جابه جایی تا ۱۰۰هزار مسافر فراهم می شود.

عابد اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر در سه شیفت در حال انجام است و زمینه برای حمل و ترانزیت با کشورهای از جمله چین و هند فراهم خواهد شد.

او بیان کرد: زمینه برای صدور خدمات فتی و مهندسی اقدام بسیار موثری را انجام داده ایم.

وی با اشاره به حضور موثر قرارگاه در پروژه‌های نفت و گاز گفت: قرارگاه سازندگی در پروژه‌های نفت و گاز از جمله پالایشگاه ستاره خلیج فارس، میدان پارس جنوبی حضور موثری داشته است.

وی افزود: میدان پارس جنوبی یکی از میدان های گازی بزرگ منطقه بوده است و به دلایل آنکه تحریم نبودیم اقدامات گسترده ای را در فازهای پارس جنوبی ۱۵ و۱۶ انجام دادیم و تکمیل این پروژه ها پایه ای شد برای فازهای تکمیل فازهای ۱۳، ۲۲ و ۲۴ شد.

وی افزود: با تکمیل این پروژه ۱۷۰ میلیون متر مکعب گاز به شبکه کشور تزریق می‌شود‌.

او گفت: قرارگاه در حوزه‌های ساخت سد و تکمیل پروژه‌های آزاد راهی و راهی هم حضور موثری دارد‌./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار